loading...
درگوشی با جوانان
رضا... بازدید : 38 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

 

oارتباط رابطه جنسی و بارداری

^^^^^^^^^^^^^^^^^

 

اگر زوجی تصمیم بگیرند که باردار بشوند و یا اینکه بخواهند از باردار شدن خانم جلوگیری کنند رابطه جنسی شان به چه حالتی در می آید؟ روش های شایع جلوگیری از بارداری کدام است و چطور می شود شانس باردار شدن و یا نشدن را بالا برد ؟

 

زمانی که دو نفر تصمیم می گیرند که صاحب فرزند بشوند، هدفشان از برقراری ارتباط جنسی متفاوت می شود. اگر تا به حال برای ابراز علاقه و نزدیکی به هم وارد رابطه جنسی می شدند، حالا یک ماموریتی را هم باید به انجام برسانند که باردار شدن خانم است.در این شرایط باید زوج ها دقت کنند که تماس فیزیکی شان محدود به برقراری رابطه جنسی نباشد و پیش نوازی کافی هم جزو دستور کارشان باشد. این کار نه تنها از نظر عاطفی زوج را به هم نزدیک تر می کند بلکه پژوهش ها نشان داده اند که چنانچه خانم از رابطه جنسی لذت بیشتری ببرد احتمال باردار شدن وی بالاتر است.

 

معمولا 75% تا 85% از زوج هایی که بطور مرتب نزدیکی دارند و از روش جلوگیری هم استفاده نمی کنند در مدت یکسال باردار می شوند. بعد از آن بهتر است با پزشک مشورت کنند که اگر مسئله ای از نظر پزشکی وجود دارد برطرف بشود . معمولا بهتر است افراد پیش از تصمیم به باردار شدن آزمایشهای پزشکی انجام بدهند که اگر هر مسئله ای هست به حداقل برسد و بارداری کم خطرتری را تجربه کنند.

 

برای زوجی هم که نمی خواهند باردار بشوند هر بار نزدیکی می تواند این نگرانی را به همراه داشته باشد که اگر وسیله جلوگیری از بارداری که استفاده می کنیم کار نکند چه ؟ و همین هم می تواند باعث تنش و کناره گیری از رابطه جنسی بشود. با انتخاب یک وسیله جلوگیری از بارداری مطمئن (با مشورت گرفتن از یک متخصص) این مسئله تا حد زیادی قابل اجتناب است.

 

نکته بسیار مهم این است که هیچ کدام از وسایل جلوگیری از بارداری ، از انتقال بیماری های مقاربتی از جمله ایدز جلوگیری نمی کنند. تنها کاندوم است که می تواند این اطمینان را به فرد بدهد.

 

 


 در گوشی ها با جوانان و ... - ارتباط رابطه جنسی و بارداری

رضا... بازدید : 44 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

رابطه جنسی زوج ها در طول زمان

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

 

رابطه جنسی زوج ها می تواند به سه مرحله تقسیم بشود: از زمان شروع تا زمانی که تصمیم می گیرند برای باردار شدن تلاش کنند. از ز زمانی که برای باردار شدن تلاش می کنند تا زمانی که صاحب فرزند می شوند و چند سال بعد از آن تا زمان میانسالی و کهنسالی .در شروع رابطه جنسی مسائلی چون: نگرانی های مربوط به پرده بکارت، عادت ماهانه خانم ها در هر ماه، نوسان میل جنسی یکی از طرفین و یا هردو و غیره می تواند فکر زوج ها را به خود مشغول کند.

 


ادامه مطلب را مشاهده فرمائید
رضا... بازدید : 54 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

 

 رابطه جنسی در قالب کلی روابط زوج ها

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

 

رابطه جنسی چه اثری روی رابطه کلی زوج ها می تواند داشته باشد و برعکس:

 

رابطه جنسی در حالت کلی بین دو دسته از افراد صورت می گیرد: گروهی که صرفا می خواهند رابطه جنسی را تجربه کنند و کسانی که در یک رابطه عاطفی بر پایه احترام و علاقه دوجانبه هستند و می خواهند رابطه جنسی را به عنوان بخشی از این رابطه تجربه کنند.ما در مورد گروه دوم صحبت می کنیم چون مشکلات جنسی را می توان در یک بستر عاطفی مورد بررسی قرار داد و حل کرد و هر دو طرف به دلیل پایبندی که به یکدیگر و رابطه مشترکشان دارند متعهد هستند که مشکل را بر طرف کنند.

 

در این گروه معمولا دو نفر با هم آشنا می شوند، با هم وقت می گذرانند و تجربیات مشترک پیدا می کنند. این ها باعث بوجود آمدن حس نزدیکی و اعتماد بین طرفین می شود و طرفین به این سمت کشیده می شوند که رابطه جنسی را هم به عنوان بخشی از رابطه شان با هم تجربه کنند. اما ممکن است در همان اول کار به مسائلی برخورد کنند. از جمله اینکه یکی از طرفین آمادگی لازم را نداشته باشد. یک نفر و یا هر دو طرف از برقراری ارتباط جنسی واهمه داشته باشند. تصورات نادرست و یا الگوهای غیر واقعی در ذهنشان باشد. از بدن خود و یا شریک جنسی شان شناخت کافی نداشته باشند و ندانند که اصلا از کجا شروع کنند و غیره.


ادامه مطلب را مشاهده فرمائید
رضا... بازدید : 39 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

oآموزش و مشاوره در مورد مسائل جنسی

 

دو رویکرد متفاوت نسبت به آموزش بهداشت و روابط جنسی وجود دارد. یک دسته از افراد باور دارند که افراد با گرفتن این آموزشها به برقراری ارتباطات جنسی پرخطر تشویق می شوند و دسته دیگر عقیده دارند که با دادن آگاهی های لازم افراد می توانند در موقع لزوم از خودشان حفاظت کنند. تحقیقات نظر دوم را تایید می کنند چون افراد بخصوص در سن کم از روی کنجکاو ی به دنبال تجربه کردن رابطه جنسی می روند. برخی افراد هم بخاطر جلب محبت طرف مقابل به رابطه جنسی تن می دهند.

 

با آموزشهای لازم در مورد اندام های تناسلی، تفاوت های زن و مرد، روابط جنسی، اعتماد به نفس و مهارتهای زندگی می شود درصد اینگونه ارتباطات را به حداقل رساند. اما این مهم است که این آموزش ها مطابق با سن، جنسیت، ارزش های فرهنگی و اعتقادی افراد باشد.

 

مشکلات جنسی در تمامی جوامع کم و بیش شبیه به هم هستند. تنها نگرش جوامع مختلف نسبت به مسائل جنسی مختلف و روابط و رفتارهای جنسی مورد قبول و غیر قابل قبول است که نحوه برخورد با این مشکلات را متفاوت می کند. مشاوره زوج ها و مشاوره خانواده برای هر فردی، اعم از مجرد و متاهل می تواند مفید باشد. مشاوره پیش از ازدواج کمک می کند افراد شناخت بهتری از خودشان و طرف مقابلشان پیدا کنند که تصمیم بهتری بگیرند و مشاوره پس از ازدواج می تواند به زوج ها کمک کند که با هم ارتباطی راحت تر برقرار کنند و ریشه مشکلات شان را پیدا کنند.

 

در ایران مشاوران خانواده، مشاوران پیش از ازدواج و مشاوران امور جوانان وجود دارند و مشاوران زوج ها هم بتدریج در حال وارد شدن به صحنه هستند. سئوالی که پیش می آید این است که چه توقعی می توان از یک مشاور خوب داشت؟

 

مشاور همانگونه که از اسمش برمی آید کسی است که بی طرفانه به صحبت های شما گوش می کند، به شما خط نمی دهد و تنها با سئوالاتی که از شما می پرسد به شما کمک کند که به افکارتان نظم بدهید. بسیاری از مردم، در بیشتر مواقع توصیه و تجویز نمی خواهند و همین که افکارشان را برای شخص بی طرفی بازگو کنند کافی است تا بتوانند تصمیمی را که متناسب با شرایط زندگی شان است بگیرند . معمولا مشاوره باید متداوم باشد و یک جلسه گرچه مفید است اما نتیجه لازم را نمی دهد. وظیفه دیگر مشاور این است که در صورت لزوم بتواند افراد را به متخصصان دیگر ارجاع دهد. بخصوص در مورد مشکلات جنسی که بعضا باید هم از نظرروحی و هم از نظر جسمانی مورد بررسی قرار بگیرند تا بهترین نتیجه را بدهند.

 

در گوشی ها با جوانان و ... - آموزش و مشاوره در مورد مسائل جنسی

 

رضا... بازدید : 48 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (2)

 

اثر اعتیاد جنسی بر روی روابط زوج ها و راه های درمان آن

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

 

در این برنامه بیشتر روی صحبتمان با افرادی است که در رابطه زناشویی و یا رابطه جنسی متعهد با فردی هستند اما به اعتیاد جنسی هم دچار هستند. می خواهیم ببینیم که اعتیاد جنسی این افراد چه اثری روی رابطه شان می گذارد و اینکه باید چه نکاتی را در مورد رابطه شان در نظر بگیرند و در نهایت درمانهایی را هم برای حل این مشکل پیشنهاد کنیم.

 

اول اشاره ای می کنیم به اینکه در شرایطی که یکی از طرفین دچار اعتیاد جنسی هست بر سر طرف مقابلش چه میاید چون همانطوری که می دانیم در خیلی از موارد اعتیاد جنسی، فرد معتاد اصلا نمی داند و یا نمی تواند درکی از حال شریک جنسی اش داشته باشد.


 

ادامه مطلب را مشاهده فرمائید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از این وبلاگ؟ لطفا نظرات خود را برای ما ارسال کنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 316
  • بازدید کلی : 3,501
  • کدهای اختصاصی
    Online User

    .

    کد جمله های عاشقانه

    کد جمله های عاشقانه



    فال حافظ

    

    داستان کوتاه

    داستان کوتاه

    استخاره آنلاین با قرآن کریم
    

    آپلود نامحدود عکس و فایل

    آپلود عکس